Ervaringen van klanten

Waarom ons geloven? Dit zeggen klanten over ons.

Dolly Bakfiets over ServicePlanner

Bas Riebel

elektrische bakfietsen 

Dolly Bakfiets

"Geen driedaagse cursus nodig"

Na een demo was ik meteen enthousiast. Ik merkte namelijk direct dat de tool ontzettend gebruiksvriendelijk is. Je hebt geen driedaagse cursus nodig om ermee te kunnen werken. Ik ben gecharmeerd van die eenvoud en de no-nonsense aanpak. Direct vanaf de eerste dag liep het goed, daar zijn we natuurlijk heel erg blij mee. Het is een verademing dat we nu van al dat gemail af zijn. En met ServicePlanner hebben we ook weer de regie over onze agenda. We kunnen er ook historie mee bijhouden. Bij afspraken kunnen we bovendien notities maken. Belt een klant, dan pak ik de afspraakhistorie en aantekeningen erbij en kan ik direct met de klant meebewegen.

“De continue doorontwikkeling vind ik heel prettig. Omdat ServicePlanner met sprints werkt komen er nog iedere week nieuwe functies bij waardoor het systeem voor Dolly Bakfiets nóg meer naar wens is." gaat Bas verder. 

Paul Aldenkamp over ServicePlanner

Paul Aldenkamp

service en onderhoud, badkamers

Paul Aldenkamp

"Ik vond het in het begin best moeilijk om de planning los te laten, maar het werkt gewoon perfect."

Ik vond het in het begin best moeilijk om de planning los te laten, maar het werkt gewoon perfect. Je plant en blokkeert de dagen in je agenda waar je andere dingen wil doen en het systeem vult je agenda eromheen. En je klant kan zelf de afspraak verschuiven!  Ik hoef niet meer bellen voor onderhoudsafspraken waar vaak geen reactie op komt. De agenda loopt vanzelf vol met geordende ritten, want het systeem is slim en plant op postcode. Ook staan we nooit meer voor een dichte deur door de herinneringsmail voor de afspraak. 

"Voordat ik begon, was ik wel bang dat mijn klanten het systeem niet zouden waarderen. Maar het gaat prima allemaal, klanten zijn juist heel positief!" vertelt Paul. 
"Het systeem verdient zich sowieso dik terug in tijdswinst."
Het systeem verdient zich sowieso dik terug in tijdswinst, maar sinds we het systeem in gebruik hebben zijn we ook de e-mailadressen van onze klanten gaan verzamelen, waardoor de baten nog hoger werden. Ik zie alleen maar pluspunten!
Referentie ServicePlanner - Jeffrey Bastings

Jeffrey Bastings

service en onderhoud

Installatie Service Bastings

"Het is wel heel professioneel zoals jullie nu te werk gaan"

ServicePlanner neemt ons veel werk uit de handen. Eerder lieten we het op de klanten aankomen, we plannen nu strakker en veel gerichter. Klanten verwijzen we naar onze website, waar een link staat zodat ze zelf een afspraak in kunnen plannen. ‘Het is wel heel professioneel zoals jullie nu te werk gaan" zeggen klanten nu.

Referentie ServicePlanner - PK Installatietechniek

Patrick en Angelique Kdich

loodgieterswerk, service en onderhoud, airco

PK Installatietechniek

"De avonden met het vrouwtje op de bank worden steeds meer!"

Het plannen werkt geweldig. Eerst was dit altijd een last minute klus maar nu gebeurt dit ruim een maand van tevoren. Klanten kunnen er dan makkelijker rekening mee houden en het geeft mij ook rust. Het programma werkt snel en duidelijk en ik zit daardoor veel minder avonden op kantoor.

Referentie ServicePlanner - Eric Janssens

Eric Janssens

service en onderhoud

Janssens Verwarming

Referentie ServicePlanner - Kim Aarts

Kim Aarts

service en onderhoud, loodgieterswerk

Aarts Installaties

"Als ik nu ook nog het telefonisch maken van afspraken erbij zou moeten doen, dan had ik de haren uit mijn hoofd getrokken."

In sommige maanden hebben wij wel meer dan honderd onderhoudsafspraken. Dit betekende in het verleden dat ik urenlang moest bellen om al deze afspraken te maken. We waren groeiende dus het werd steeds drukker en drukker. Daardoor groeide ook mijn administratieve taken enorm. Als ik nu ook nog het telefonisch maken van afspraken erbij zou moeten doen, dan had ik de haren uit mijn hoofd getrokken. En natuurlijk, we hadden wel onze bedenkingen. Het is weer iets nieuws. Hoe gaat het lopen? Hoe gaan de klanten hierop reageren? Werkt het inderdaad zo mooi zoals Ruud en Jose zeiden? Gelukkig konden we al vrij snel al deze vragen positief beantwoorden.

"Doordat wij een van de eerste gebruikers waren konden we ook regelmatig onze ideetjes ter verbetering doorgeven." laat Kim weten.

"Facturen en offertes zijn snel gemaakt en alles kan via mail dus is ook snel verzonden."

Onnodig bellen voor het inplannen van afspraken behoort écht tot het verleden – nieuwe klanten plannen zelf in. Facturen en offertes zijn snel gemaakt en alles kan via mail dus is ook snel verzonden. Herinneringen per e-mail werken uitstekend, de klanten zijn bijna altijd thuis en ervaren dit als prettig. ServicePlanner werkt met een vaste opbouw, waardoor alles overzichtelijker wordt en we veel minder administratieve rompslomp hebben.

Referentie ServicePlanner - Sjoerd van den Berg

Sjoerd van den Berg

service en onderhoud,

CV Specialist Sjoerd van den Berg

"De automatische herinneringen werken erg goed, want we kunnen haast altijd terecht."

Vroeger kwam onderhoud vaak op de laatste plaats en werd niet op tijd uitgevoerd werd. Nu hebben we veel meer prioriteit kunnen geven aan het onderhoud en komt er niets meer tussen. De automatische herinneringen werken erg goed, want we kunnen haast altijd terecht. En gelukkig niet meer uren bellen om de planning rond te krijgen, dat scheelt ons een hoop gedoe.

Referentie ServicePlanner - Erik Aarts

Erik Aarts

service en onderhoud, loodgieterswerk

Aarts Installaties

Referentie ServicePlanner - Jolanda van den Berg

Jolanda van den Berg

service en onderhoud, loodgieterswerk

De Witte de Witte Installatietechniek BV

“Bij vragen staan ze altijd klaar om je te helpen, uitstekende service!”

We zijn perfect geholpen. Wij hebben het klantenbestand aan ServicePlanner geleverd en zij hebben het keurig verwerkt. Bij vragen staan ze altijd klaar om je te helpen, uitstekende service! We hebben verschillende reacties van klanten ontvangen, positieve en negatieve reacties. Sommige mensen vinden het onpersoonlijker maar daarentegen zijn de meeste mensen positief. Mensen die geen mail hebben, voornamelijk ouderen, krijgen een brief van ons. Dit gaat prima!

"Het maken van een afspraak voor het jaarlijks onderhoud aan de CV was altijd een behoorlijke tijdrovende klus. Mensen waren slecht te bereiken, belde op een ongelegen moment, diegenen die over de agenda gaat was net niet thuis." zegt Jolanda. 
“Ruud en Jose hebben mijn klantenbestand zeer netjes op orde gebracht en daarna kon ik zelf met ServicePlanner aan de gang”

Ik krijg zeer veel goede reacties van mijn klanten en ik ben zelf ook erg enthousiast over dit programma. Met deze software heb ik als eenmanszaak een geweldig programma waar ik graag mee werk en me veel tijd bespaard. Ik kan iedereen dit mooie software programma aanraden.

Referentie ServicePlanner - Emiel Daams

Emiel Daams

Service en onderhoud, airco, badkamers, loodgieterswerk en dakbedekking

Daams Installatietechniek

"Doordat het systeem rekening houdt met de postcode van de klant, kun je veel efficiënter werken en is er geen onnodige reistijd."

Laat het onderhoud maar naar mij toe komen! ServicePlanner bespaart me gigantisch veel werk. Doordat het systeem rekening houdt met de postcode van de klant, kun je veel efficiënter werken en is er geen onnodige reistijd. Ik zie nu in mijn agenda dat er werk in staat voor over een paar maanden en dat geeft een gerust gevoel. Ik kan bij wijze van spreken ’s ochtends in de agenda kijken waar ik naartoe moet.

Referentie ServicePlanner - Roger de Beer

Roger de Beer

service en onderhoud

De Beer Installatietechniek

Afsprakenplanner service en onderhoud

Even kennismaken?

Wil je de mogelijkheden bespreken en afstemmen of we een goede match voor elkaar zijn? Laten we virtueel een kopje koffie doen en zie binnen een half uur of het systeem ook iets voor jouw bedrijf is. Plan een belafspraak met ons. Het kost je niets, alleen maar een half uurtje van je tijd. 

arrow_drop_up arrow_drop_down