
Ik ben zeker tevreden, ik krijg van klanten ook alleen maar positieve reacties over hoe professioneel het eruitziet. Meestal volgt dan de vraag hoeveel personeel ik heb, terwijl ik het helemaal alleen doe.
Het programma werkt snel en duidelijk en ik zit daardoor veel minder avonden op kantoor. En de avonden met het vrouwtje op de bank worden steeds meer!
Het plannen werkt geweldig, Eerst was dit altijd een last minute klus maar nu gebeurt dit ruim een maand van tevoren. Klanten kunnen er dan makkelijker rekening mee houden en het geeft mij ook rust.
Eric Janssens
service en onderhoud
Janssens Verwarming
Paul Aldenkamp
service en onderhoud, badkamers
Paul Aldenkamp
Kim Aarts
service en onderhoud, loodgieterswerk
Aarts Installaties
"Als ik nu ook nog het telefonisch maken van afspraken erbij zou moeten doen, dan had ik de haren uit mijn hoofd getrokken."
Erg blij zijn we met het programma ServicePlanner. Wij zijn een installatiebedrijf wat zich grotendeels bezighoudt met het plaatsen en onderhouden van cv-ketels.
Onze aanleiding om dit programma aan te schaffen was dan ook met name het gedeelte automatisch inplannen van onderhoud afspraken. In sommige maanden hebben wij wel meer dan 100 onderhoudsafspraken. Dit betekende in het verleden dat ik urenlang moest bellen om al deze afspraken te maken. We waren groeiende dus het werd steeds drukker en drukker waardoor we ook personeel in dienst hebben genomen. Daardoor groeide ook mijn administratieve taken enorm. Als ik nu ook nog het telefonisch maken van afspraken erbij zou moeten doen, dan had ik de haren uit mijn hoofd getrokken.
Voordat we met ServicePlanner aan de slag gingen hadden we wel onze bedenkingen. Tja het is weer iets nieuws. Hoe gaat het lopen? Hoe gaan de klanten hierop reageren? Werkt het inderdaad zo mooi zoals Ruud en Jose zeiden? Gelukkig konden we al vrij snel al deze vragen positief beantwoorden. Ook werden al onze klantengegevens netjes overgezet in het nieuwe programma.
Doordat wij een van de eerste gebruikers waren konden we ook regelmatig onze ideetjes ter verbetering doorgeven. Ieder bedrijf werkt toch op zijn eigen manier. Hier werd super goed naar geluisterd en vaak, indien mogelijk, ook aangepast in het programma.
Kortom wij zijn super tevreden met dit systeem. Zeker een aanrader.
Jeffrey Bastings
service en onderhoud
Installatie Service Bastings
Vroeger vulden we de gaatjes in de planning met het onderhoud, waardoor dat vaak op de laatste plaats kwam en niet meer op tijd uitgevoerd werd. Nu hebben we veel meer prioriteit kunnen geven aan het onderhoud en komt er niets meer tussen. De automatische herinneringen werken erg goed, want we kunnen haast altijd terecht. En gelukkig niet meer uren bellen om de planning rond te krijgen, dat scheelt ons een hoop gedoe.
Erik Aarts
service en onderhoud, loodgieterswerk
Aarts Installaties
Het systeem biedt ons vele voordelen. Onnodig bellen voor het inplannen van afspraken behoort écht tot het verleden – nieuwe klanten plannen zelf in. Facturen en offertes zijn snel gemaakt en alles kan via mail dus is ook snel verzonden. Herinneringen per e-mail werken uitstekend, de klanten zijn bijna altijd thuis en ervaren dit als prettig. ServicePlanner werkt met een vaste opbouw, waardoor alles overzichtelijker wordt en we veel minder administratieve rompslomp hebben.
Sjoerd van den Berg
service en onderhoud,
CV Specialist Sjoerd van den Berg
ServicePlanner neemt ons veel werk uit de handen. Eerder lieten we het op de klanten aankomen, we plannen nu strakker en veel gerichter. Klanten verwijzen we naar onze website, waar een link staat zodat ze zelf een afspraak in kunnen plannen. ‘Het is wel heel professioneel zoals jullie nu te werk gaan" zeggen klanten nu.
Patrick en Angelique Kdich
loodgieterswerk, service en onderhoud, airco
PK Installatietechniek
service en onderhoud, loodgieterswerk
De Witte de Witte Installatietechniek BV
"Het is zeker een verademing dat ik niet meer zo veel mensen moet bellen"
Het maken van een afspraak voor het jaarlijks onderhoud aan de CV was altijd een behoorlijke tijdrovende klus. Mensen waren slecht te bereiken, belde op een ongelegen moment, diegenen die over de agenda gaat was net niet thuis, etc. Tijd voor vernieuwing!
Een weloverwogen stap, je gaat over naar een nieuw klantenbestand en de historie neem je niet mee, lastig! Uiteindelijk de stap genomen. We zijn perfect geholpen. Wij hebben het klantenbestand aan ServicePlanner geleverd en zij hebben het keurig verwerkt. Bij vragen staan ze altijd klaar om je te helpen, uitstekende service!
Wij hebben verschillende reacties van klanten ontvangen, positieve en negatieve reacties. De negatieve reacties kwamen vooral van de ouderen. Zij maken geen gebruik van de computer. Sommige mensen vinden het onpersoonlijker maar daarentegen zijn de meeste mensen positief. Bij problemen met het verzetten van een afspraak bellen de mensen ons op en maken wij alsnog een nieuwe afspraak met de mensen. Mensen die geen mail hebben, voornamelijk ouderen, krijgen een brief van ons. Dit gaat prima!
Uiteindelijk zijn we heel blij met ServicePlanner. Het is zeker een verademing dat ik niet meer zo veel mensen moet bellen, bespaart echt tijd! Het maken van de onderhoudsafspraken verlopen goed daarbij hebben wij ook het programma erbij genomen om te factureren. Kortom een prima pakket! Wij bevelen ServicePlanner zeker aan anderen aan!
Ik was als installateur in 2017 op zoek naar een goed en makkelijk software programma waar ik jaren mee verder kan. Ik kwam in een facebook reclame het programma van ServicePlanner tegen. Mijn interesse was gelijk gewekt. Ik heb ook diezelfde avond een mail gestuurd en een paar dagen later zaten Jose en Ruud bij mij op kantoor. Ze hebben mijn klantenbestand zeer netjes op orde gebracht en ik ben daarna met ServicePlanner aan de gang gegaan. Ik krijg zeer veel goede reacties van mijn klanten en ik ben zelf ook erg enthousiast over dit programma.
Met deze software heb ik als eenmanszaak een geweldig programma waar ik graag mee werk en me veel tijd bespaard. Ik kan iedereen dit mooie software programma aanraden.
Emiel Daams
Service en onderhoud, airco, badkamers, loodgieterswerk en dakbedekking
Daams Installatietechniek
Laat het onderhoud maar naar mij toe komen! ServicePlanner bespaart me gigantisch veel werk. Doordat het systeem rekening houdt met de postcode van de klant, kun je veel efficiënter werken en is er geen onnodige reistijd. Ik zie nu in mijn agenda dat er werk in staat voor over een paar maanden en dat geeft een gerust gevoel. Ik kan bij wijze van spreken ’s ochtends in de agenda kijken waar ik naartoe moet.
Roger de Beer
service en onderhoud
De Beer Installatietechniek
Wil je de mogelijkheden bespreken en afstemmen of we een goede match voor elkaar zijn? Laten we virtueel een kopje koffie doen en zie binnen een half uur of het systeem ook iets voor jouw bedrijf is. Plan een belafspraak met ons. Het kost je niets, alleen maar een half uurtje van je tijd.