Veelgestelde vragen
Direct verder zonder dat je hoeft te wachten op een reactie? Bekijk hieronder onze FAQ:
Ja, wij bieden zes maanden 100% succesgarantie. Dus, ben je niet tevreden dat krijg je je geld terug (bij minimaal 100 bezochte afspraken). Je kunt het dus zonder risico uitproberen om te zien of ServicePlanner bij je past.
Je krijgt 14 dagen gratis toegang tot álle functies van de software. In een echt werkend account. Ben je enthousiast en wil je door? Dan ga je over naar een betaald account.
Ja, absoluut. Wij vinden privacy net zo belangrijk als jij. We werken met een beveiligde verbinding (https). Je klantgegevens zijn veilig en jij houdt controle over je gegevens. De inhoud van je account blijft geheim; we werken volledig volgens de regels van de AVG. Ook verkopen we je gegevens niet aan anderen. De gegevens staan opgeslagen in een superbeveiligd datacenter. Mocht daar een bom op vallen, dan hebben we nog altijd de back-up beschikbaar.
Het is de vraag eigenlijk wat ServicePlanner je oplevert. Het systeem verdient zich sowieso terug in tijdswinst. Een maandabonnement heb je al vanaf €9 p/m, afhankelijk van hoeveel je plant. Je plant al gauw voor minder dan een euro per afspraak. Je betaalt extra voor de modules die je gebruikt.
Ja, dat kan. Wanneer je meer of minder plant, of je wilt toch gebruik maken van de koppeling of een module (of toch niet), dan kun je je abonnement iedere maand wijzigen.
Stoppen? Hoezo? 🙁
ServicePlanner is maandelijks opzegbaar, je zit dus nooit aan ons vast. Vanuit de portal kun je je abonnement opzeggen wanneer je wilt. Je kunt je gegevens ook exporteren als je besluit om ServicePlanner niet meer te gebruiken.