
Wij houden juist van vrijheid en rust. Daarom maken we het leven het liefst zo gemakkelijk mogelijk. En dingen eenvoudiger en efficiënter. Dat willen we voor ook voor jou.
Met ServicePlanner helpen wij inmiddels al jaren installateurs zoals jij aan minder stress en juist meer tijd. Tijd om meer klanten (beter) te kunnen bedienen. Tijd voor je planner, zodat hij of zij andere werkzaamheden kan doen die niet te automatiseren zijn, denk aan facturatie, de boekhouding of inkoop. En (vrije) tijd voor jouzelf, als eigenaar van het bedrijf, omdat de planning soepel verloopt en je niet continu brandjes hoeft te blussen.
Ik begon met ondernemen in 2002 toen ik met mijn broer mijn eerste bedrijf oprichtte. Over genoeg werk geen zorgen.
Ik was als installateur telkens brandjes aan het blussen, de hele dag druk en dan ’s avonds had ik steeds weer niet de afspraken gepland. Het plannen van afspraken kostte zo veel tijd en was ook nog eens onbetaald. Daarom ben ik gaan zoeken naar een systeem daarvoor. Er bleek niets te zijn. Althans niet hoe wij het voor ons zagen; dat afspraken op basis van postcode gepland worden, dat klanten automatisch de afspraak ontvangen en dat klanten deze zelf eventueel kunnen verzetten.
We lieten ServicePlanner bouwen en zagen daarmee zijn omzet flink stijgen, er kwam overzicht, klanten waren super tevreden én er was meer ruimte gekomen voor andere dingen. Na een paar jaar zelf de software te hebben gebruikt en doorontwikkeld, ben ik in 2015 uit het installatiebedrijf gestapt en ging ik verder met de software om jou als installateur met hetzelfde probleem te helpen.
Ruud Klaassen, eigenaar Service Planner
MyQuest Foundation organiseert 6-daagse persoonlijk leiderschapsprogramma's voor jongeren in Nepal. Met als doel om Nepalese adolescenten een ervaring te geven die hen zal inspireren en hen zal helpen zich voor te bereiden op een toekomst in de Nepalese samenleving. Tijdens elke QuestTrek in de Himalaya van Nepal gaan ook Nederlanders mee om hun talenten en ambities te ontdekken en kennis te maken met de Nepalese cultuur.
Meer weten? www.myquest.foundation
Het is zeker een verademing dat ik niet meer zo veel mensen moet bellen, bespaart echt tijd! Het maken van de onderhoudsafspraken verlopen goed daarbij hebben wij ook het programma erbij genomen om te factureren.