Tevreden klant aan het woord: Jolanda van De Witte De Witte Inst.

Tevreden klant aan het woord: Jolanda van De Witte De Witte Installatietchniek BV

De Witte-De Witte Installatietechniek B.V. is al ruim twintig jaar een installatiebedrijf voor loodgieterswerk en duurzame energie. Het bedrijf biedt oplossingen op het gebied van centrale verwarming, dakbedekking, koper- en zinkwerk, badkamers en sanitair. De Witte de Witte Installatietechniek BV vindt goede service en advies én persoonlijk contact heel belangrijk. Voor het plannen van onder andere de onderhoudsafspraken maakt het installatiebedrijf gebruik van ServicePlanner. Jolanda van den Berg vertelt wat ze van het programma vindt en hoe ze de opstartfase heeft ervaren. 

Jolanda van De Witte De Witte over ServicePlanner

"Het is zeker een verademing dat ik niet meer zo veel mensen moet bellen"

Mensen slecht te bereiken

Het maken van een afspraak voor het jaarlijks onderhoud aan de CV was altijd een behoorlijke tijdrovende klus. Mensen waren slecht te bereiken, belde op een ongelegen moment, diegenen die over de agenda gaat was net niet thuis, etc. Tijd voor vernieuwing!


Klantenbestand keurig verwerkt

Een weloverwogen stap, je gaat over naar een nieuw klantenbestand en de historie neem je niet mee, lastig! Uiteindelijk de stap genomen. We zijn perfect geholpen. Wij hebben het klantenbestand aan ServicePlanner geleverd en zij hebben het keurig verwerkt. Bij vragen staan ze altijd klaar om je te helpen, uitstekende service!


Positieve en negatieve reacties

Wij hebben verschillende reacties van klanten ontvangen, positieve en negatieve reacties. De negatieve reacties kwamen vooral van de ouderen. Zij maken geen gebruik van de computer. Sommige mensen vinden het onpersoonlijker maar daarentegen zijn de meeste mensen positief. Bij problemen met het verzetten van een afspraak bellen de mensen ons op en maken wij alsnog een nieuwe afspraak met de mensen. Mensen die geen mail hebben, voornamelijk ouderen, krijgen een brief van ons. Dit gaat prima!


Bespaart echt tijd!

Uiteindelijk zijn we heel blij met ServicePlanner. Het is zeker een verademing dat ik niet meer zo veel mensen moet bellen, bespaart echt tijd! Het maken van de onderhoudsafspraken verlopen goed daarbij hebben wij ook het programma erbij genomen om te factureren. Kortom een prima pakket! Wij bevelen ServicePlanner zeker aan anderen aan!

Droom jij ook van zó efficiënt te plannen dat je in minder tijd meer klanten kunt bedienen? ... zodat je omzet kan groeien?