arrow_drop_up arrow_drop_down

Gratis e-book: efficiënter plannen in 7 heldere stappen

Plan serviceafspraken zó efficiënt dat je in minder tijd meer klanten kunt bedienen... zodat je omzet kan groeien

Na het lezen van het e-book:

  • reken je af met inefficiënte routes (waardoor je kostbare tijd verliest)
  • is plannen niet langer een tijdrovende klus
  • kun je onderhoud altijd op tijd inplannen (én factureren)
  • zijn klanten meer tevreden
  • houd je meer tijd over voor andere zaken in je bedrijf
  • hol je niet langer achter de feiten aan
  • hoef je niet meer continu brandjes te blussen
50%
Waar mogen we 'm naartoe sturen?
Plan serviceafspraken zó efficiënt dat je in minder tijd meer klanten kunt bedienen... zodat je omzet kan groeien
Dit wil ik, geef me dat e-book!
E-Book 7 tips ServicePlanner
Gratis e-book: efficiënter plannen in 7 heldere stappen

Efficiënter plannen. Het begint vandaag.

Met onze softwaretool ServicePlanner helpen wij al jaren installateurs zoals jij aan minder stress en juist meer tijd. Tijd om meer klanten (beter) te kunnen bedienen. Tijd voor je planner, zodat hij of zij andere werkzaamheden kan doen die niet te automatiseren zijn, denk aan facturatie, de boekhouding of inkoop. En (vrije) tijd voor jouzelf, als eigenaar van het bedrijf, omdat de planning soepel verloopt en je niet continu brandjes hoeft te blussen. Maar ook zonder onze software kun je veel efficiënter plannen dan je nu doet. In ons e-book geven we je zeven tips waar je vandaag nog mee aan de slag kunt.

Dit zeggen klanten over ons

“Ik hoef niet meer bellen voor onderhoudsafspraken waar vaak geen reactie op komt. De agenda loopt vanzelf vol met geordende ritten, want het systeem is slim en plant op postcode. Ook staan we nooit meer voor een dichte deur door de herinneringsmail voor de afspraak. Ja, ik vind het top!” 
Referentie ServicePlanner - Paul Aldenkamp
Paul Aldenkamp
“Laat het onderhoud maar naar mij toe komen! ServicePlanner bespaart me gigantisch veel werk. Ik zie nu in mijn agenda dat er werk in staat voor over een paar maanden en dat geeft een gerust gevoel. Ik kan bij wijze van spreken ’s ochtends in de agenda kijken waar ik naartoe moet”
Referentie ServicePlanner - Roger de Beer
Roger De Beer
“Het plannen werkt geweldig. Eerst was dit altijd een last minute klus maar nu gebeurt dit ruim een maand van tevoren. Klanten kunnen er dan makkelijker rekening mee houden en het geeft mij ook rust. Het programma werkt snel en duidelijk en ik zit daardoor veel minder avonden op kantoor” 
Referentie ServicePlanner - Eric Janssens

Eric Janssens

8+ jaar

Ervaring in jouw branche

170.000+

Afspraken gepland

80.000+

Klanten geholpen

Yes, dit wil ik ook!

50%
Waar mogen we 'm naartoe sturen?
Download de 7 tips!
Download het e-book
Your information is safe with us