Voor als je last-minute klussen wilt aannemen
11 juli 2019 

Voor als je last-minute klussen wilt aannemen

Durf je je agenda niet goed te vullen met afspraken?

Omdat je dan geen last-minute klussen kunt aannemen? Want soms word je gebeld voor een goedbetaalde klus van een dag of meer. Al voor volgende week. Die wil je aannemen. Maar je hebt geen tijd. Het staat vol met afspraken. Dat is balen… Een paar uur bellen om ruimte te maken heb je echt geen zin in. Voor elke afspraak zoeken naar een ander geschikt moment, én het liefst ook nog op de route. Pft, wat een gedoe.

Wij hebben een oplossing voor je

Je kunt in ServicePlanner meerdere afspraken in één ruk verplaatsen. Je zoekt de afspraken op die je wilt verplaatsen en je geeft het systeem opdracht om alle deze afspraken in één keer te verzetten. Jij kiest vanaf welke datum, ServicePlanner doet de rest. Het systeem zoekt naar passende gaatjes, vult de agenda en stuurt als jij akkoord bent de afspraken naar je klant. Je hoeft verder zelf niets meer te doen.

Collega ziek

Zelfde probleem, zelfde oplossing. Ook als je er tegen aanloopt loopt dat een medewerker ziek is geworden, verplaats je alle afspraken in één keer. In het bericht vermeld je gelijk naar je klant waarom je zo laat nog de afspraak wilt veranderen. Hoef jij niet meer te bellen, niet meer te puzzelen, én niet meer te balen. Alleen niet vergeten om die klus in de agenda te zetten.

Durf je nu beter je agenda vol te plannen?

Reactie plaatsen
arrow_drop_up arrow_drop_down