arrow_drop_up arrow_drop_down

Blije klant over ServicePlanner: Paul Aldenkamp

Paul Aldenkamp heeft ruim 20 jaar ervaring met zijn installatiebedrijf in Badkamers, CV en Ventilatie reinigen in de regio Amersfoort. Voor het maken van onder meer onderhoudsafspraken maakt Paul gebruik van ServicePlanner. Paul vindt het fantastisch werken met de software, "Ik hoef niet meer bellen voor onderhoudsafspraken waar vaak geen reactie op komt. De agenda loopt vanzelf vol met geordende ritten, want het systeem is slim en plant op postcode👌." 

Lees verder... 

Paul Aldenkamp over ServicePlanner

"Ik heb veel meer vrije tijd in de avond, én ik heb geen bel stress én ik krijg veel minder telefoon op de dag"

Klanten ook blij

Ik vond het in het begin best moeilijk om de planning los te laten, maar het werkt gewoon perfect. Je plant en blokkeert de dagen in je agenda waar je andere dingen wil doen en het systeem vult je agenda eromheen. En je klant kan zelf de afspraak verschuiven!

Ik weet zeker dat klanten ook heel blij zijn met deze manier van plannen. Ook staan we nooit meer voor een dichte deur door de herinneringsmail voor de afspraak. Ja, ik vind het top!


Geen telefonisch gezeur

Ik had veel te veel tijd nodig om mijn afspraken te regelen. Ook merkte ik dat mensen geen zin hebben in telefonisch gezeur. Voordat ik begon, was ik wel bang dat mijn klanten het systeem niet zouden waarderen. Maar het gaat prima allemaal, klanten zijn juist heel positief! En het gaat makkelijker en beter dan ik had durven hopen. Twee klanten vinden het onpersoonlijk, tegenover maar liefst 600 klanten die positief zijn over Service Planner.


Goede en prettige ondersteuning

Ik vind jullie ondersteuning goed en prettig! Het opstarttraject vond ik heel goed en duidelijk. Ik krijg gemakkelijk antwoord en de antwoorden zijn altijd duidelijk! 


Minder reisuren en minder kilometers

Met Service Planner heb in nu minder reisuren en maak ik minder kilometers. Ik heb veel meer vrije tijd in de avond, én ik heb geen bel stress én ik krijg veel minder telefoon op de dag. Tegen iemand met hetzelfde probleem zou ik zeggen, neem serviceplanner!!"😃👍

Droom jij ook van zó efficiënt te plannen dat je in minder tijd meer klanten kunt bedienen? ... zodat je omzet kan groeien?