Klanten ook blij
Ik vond het in het begin best moeilijk om de planning los te laten, maar het werkt gewoon perfect. Je plant en blokkeert de dagen in je agenda waar je andere dingen wil doen en het systeem vult je agenda eromheen. En je klant kan zelf de afspraak verschuiven!
Ik weet zeker dat klanten ook heel blij zijn met deze manier van plannen. Ook staan we nooit meer voor een dichte deur door de herinneringsmail voor de afspraak. Ja, ik vind het top!
Geen telefonisch gezeur
Ik had veel te veel tijd nodig om mijn afspraken te regelen. Ook merkte ik dat mensen geen zin hebben in telefonisch gezeur. Voordat ik begon, was ik wel bang dat mijn klanten het systeem niet zouden waarderen. Maar het gaat prima allemaal, klanten zijn juist heel positief! En het gaat makkelijker en beter dan ik had durven hopen. Twee klanten vinden het onpersoonlijk, tegenover maar liefst 600 klanten die positief zijn over Service Planner.
Goede en prettige ondersteuning
Ik vind jullie ondersteuning goed en prettig! Het opstarttraject vond ik heel goed en duidelijk. Ik krijg gemakkelijk antwoord en de antwoorden zijn altijd duidelijk!
Minder reisuren en minder kilometers
Met Service Planner heb in nu minder reisuren en maak ik minder kilometers. Ik heb veel meer vrije tijd in de avond, én ik heb geen bel stress én ik krijg veel minder telefoon op de dag. Tegen iemand met hetzelfde probleem zou ik zeggen, neem serviceplanner!!"😃👍