arrow_drop_up arrow_drop_down

Kim van Aarts Installaties over ServicePlanner

Aarts Installaties is een installatiebedrijf dat zich grotendeels bezighoudt met het plaatsen en onderhouden van cv-ketels. Daarnaast doet het installatiebedrijf  installatiewerk voor badkamers en keukens, het installeren van vloerverwarming en zinkwerk. Voor het plannen van onder meer de onderhoudsafspraken maakt Aarts Installaties gebruik van ServicePlanner. Kim Aarts vertelt over haar ervaring met onze software. 

Kim Aarts over ServicePlanner

"Als ik nu ook nog het telefonisch maken van afspraken erbij zou moeten doen, dan had ik de haren uit mijn hoofd getrokken."

Urenlang bellen

Erg blij zijn we met het programma ServicePlanner. Onze aanleiding om dit programma aan te schaffen was dan ook met name het gedeelte automatisch inplannen van onderhoudsafspraken. In sommige maanden hebben wij wel meer dan 100 onderhoudsafspraken. Dit betekende in het verleden dat ik urenlang moest bellen om al deze afspraken te maken. We waren groeiende dus het werd steeds drukker en drukker waardoor we ook personeel in dienst hebben genomen. Daardoor groeide ook mijn administratieve taken enorm. Als ik nu ook nog het telefonisch maken van afspraken erbij zou moeten doen, dan had ik de haren uit mijn hoofd getrokken.


Klantengegevens netjes overgezet

Voordat we met ServicePlanner aan de slag gingen hadden we wel onze bedenkingen. Tja het is weer iets nieuws. Hoe gaat het lopen? Hoe gaan de klanten hierop reageren? Werkt het inderdaad zo mooi zoals Ruud en Jose zeiden? Gelukkig konden we al vrij snel al deze vragen positief beantwoorden. Ook werden al onze klantengegevens netjes overgezet in het nieuwe programma.


Ideetjes doorgeven

Doordat wij een van de eerste gebruikers waren konden we ook regelmatig onze ideetjes ter verbetering doorgeven. Ieder bedrijf werkt toch op zijn eigen manier. Hier werd super goed naar geluisterd en vaak, indien mogelijk, ook aangepast in het programma. Kortom wij zijn super tevreden met dit systeem. Zeker een aanrader.

Droom jij ook van zó efficiënt te plannen dat je in minder tijd meer klanten kunt bedienen? ... zodat je omzet kan groeien?